Monday 25 September 2017

Center Of Gravitations Ea Forex


Tag: tyngdpunkten förexstrategi Vi visade med en tidigare linje lso flyttar mer än hur de 8 viktigaste valutorna fortsätter under den 1: a perioden genom intäkter för att sänka ordning för intäkter, kan den faktiska rörelsen vara stor eftersom det bevisas Om denna visningsöversikt i Center of Gravity Forex System. Klicka här för att ladda ner ett nytt handelsverktyg och en strategi GRATIS Som innebär att du kan skaffa brians indikator här och dra dina egna grupper enligt ett bra exempel på Center of Gravity Forex System mt4. Den faktiska indikatorn och byggnaden plottar de faktiska 8 huvudmarknaderna inom färger för varje utländsk valuta, du kan självklart ta en titt på bakgrunden i samband med 30 dagars huvudtekniker och ta reda på den faktiska korrelationen i samband med valuta. Stick publicerar visningsöversikten som visar dojis fyrtio nited kingdom stabilitet förvärvade mer än sju dagar absolut ingen upphörande minskning helt enkelt fokusera på gruppbranschen tillsammans med placering medelvärde med hjälp av brians katalog samt grupp till exempel att du borde dra din personliga. Andra letade efter tyngdpunktsindikatorn ingen repaint Center of Gravity Scalper för mt4 bästa inställningar för tyngdpunkten förex system Center of Gravity (Regression Channel) nedladdning Gravity signaler eaTag: tyngdpunkten förex Vi visas med en tidigare linje lso är rör sig mer än Hur 8 huvudvalutan fortsätter under den 1: a perioden genom intäkter för att sänka ordning för intäkter, kan den faktiska rörelsen vara stor, eftersom det visat sig att den här översikten överstiger i Center of Gravity Forex System. Klicka här för att ladda ner ett nytt handelsverktyg och en strategi GRATIS Som innebär att du kan skaffa brians indikator här och dra dina egna grupper enligt ett bra exempel på Center of Gravity Forex System mt4. Den faktiska indikatorn och byggnaden plottar de faktiska 8 huvudmarknaderna inom färger för varje utländsk valuta, du kan självklart ta en titt på bakgrunden i samband med 30 dagars huvudtekniker och ta reda på den faktiska korrelationen i samband med valuta. Stick publicerar visningsöversikten som visar dojis fyrtio nited kingdom stabilitet förvärvade mer än sju dagar absolut ingen upphörande minskning helt enkelt fokusera på gruppbranschen tillsammans med placering medelvärde med hjälp av brians katalog samt grupp till exempel att du borde dra din personliga. Andra letade efter tyngdpunktsindikator ingen repaint Center of Gravity Scalper för mt4 bästa inställningar för tyngdpunkten förex system Center of Gravity (Regression Channel) nedladdning Gravity signaler eaEasyTrading Center of Gravity Slutligen tillgänglig på mql5 Market, kan du nu använda hela Gravitetsindikatorens centrum. Det är väldigt enkelt att använda. på alla valutapar, index, alla tidsramar. Om du inte har hittat en indikator som passar dig, ta en titt på skärmbilden och försök den nu Vad är din situation Du förlorar pengar Du är inte säker när du ska gå in i position Du stänger precis innan priset går tillbaka i din riktning Du använder indikatorer men de Är inte effektiva Du har kanske tagit kurser, du använde robotar, de tjänar lite pips och förlorar mycket, etc. Jag har varit där också. Jag hörde om Belkhayate vid ett seminarium om teknisk analys, då gjorde jag lite forskning på Internet och jag hittade den här metoden. Jag implementerade detta för MetaTrader 5. Är det den perfekta indikatorn Slutligen tillgänglig på MetaTrader 5, är EasyTrading Center of Gravity-indikatorn en indikator för att snabbt visa: Prisutvecklingen Trendens styrka Variationsområdet Tydligt identifierbara insignaler Många alternativ för Stängning Vid en blick Priset följer fysikens lag Gravitetsindikatorn, som namnet antyder, visar tyngdpunkten under en given period. Faktum är att alla har märkt att ett Forex-pris utvecklas i små vågor som en allmän trend. Detta är sant oavsett vilken tidsram vi ser på priset. När en linje dragits från tyngdpunkten observerar vi att priset korsar linjen från toppen och botten, och så vidare. Fibonacci i hjärtat av algoritmen Fibonacci retracements används av alla handlare. De definierar den sannolika storleken på successiva returer efter en stark aktierörelse. De är särskilt relevanta, eftersom näringsidkare använder dessa koefficienter för att beräkna på vilken nivå som ska beställa sina order. Dessa Fibonacci-faktorer är integrerade i EasyTrading Center of Gravity. De definierar nivåerna av röda och gröna linjer. Vad är alla de färgade linjerna Den blå linjen i mitten är tyngdpunkten. Priset kretsar alltid runt det under den angivna perioden. Sedan representerar de grå linjerna standardavvikelsen för priset från tyngdpunkten. Det är normalt och vanligt att priset går över dessa linjer, vilket du kommer att märka på någon indikeringsdisplay. Slutligen erhålls de röda och gröna linjerna genom att använda olika nivåer av Fibonacci i kurvan för standardavvikelsen, vilket ger oss områden som är överköpta och översullade. Enligt Mostafa Belkhayates statistik och verifierad av mig själv, när priset är i detta område är vi 80 säker på att det kommer att gå tillbaka åtminstone till den blå linjen. Universalindikator Denna indikator fungerar på Forex, CFD, index. I själva verket har jag ännu inte hittat en tillgång som den inte gör. Det fungerar särskilt med: Slutligen Finns på MetaTrader 5 Jag bestämde mig för att publicera denna algoritm nu eftersom jag tror att det inte skulle störa min vinst om andra använder det. Därför har jag helt omskrivit den här indikatorn i MQL5 (min favoritplattform) och optimerar allt som kan vara för att göra det så enkelt som möjligt för dig. Det reagerar exakt som den ursprungliga indikatorn, så du kan använda den med alla metoder som redan finns på Internet. Dra bara indikatorn på MetaTrader-diagrammet för den symbol som du är intresserad av och du genast ser all information du missade. Visuellt välja Stop-lossen och vänta med att plocka upp pipsna. Den enklaste i världen med Gravity Center, det behöver inte vara en expert i flera år för framgångsrik handel. Ett 8-årigt barn kan använda det lika bra som dig. Så snart jag har tid publicerar jag detaljerade artiklar om mql5 för att förklara enkla och vinnande strategier, hur man ställer in indikatorn, hur man hanterar positioner, hur man programmerar en robot från indikatorn osv. Men ärligt är indikatorn så Enkelt att du inte behöver läsa detta. Och det finns redan många resurser på Internet. Det finns aldrig några beräkningar att göra, allt är visuellt. Vänta bara på rätt tid och klicka. Installation Installera det helt enkelt nu. Och bli en vinnande handlare. Kontakta mig om du behöver något för att installera indikatorn (vanligtvis är allt automatiskt). Jag kan ta några dagar att svara baserat på min tillgänglighet. För att få EasyTrading Center of Gravity-indikatorn, klicka på Demo-länken eller Köp till vänster. Den installerar automatiskt indikatorn för din plattform. Berätta för mig nyheterna. Forex Strategies Forum Jag har följt utvecklingen av COG på forumet och webbplatsen för några månader, fram till nu har jag inte bidragit eftersom jag ville göra lite arbete på metoden och försöka förstå systemet bättre . Jag tog indikatorerna och metoderna från den här länken, som ursprungligen postades som en 5 min hårbottenstrategi med ett Martingale-inmatningssystem. Jag har ändrat och anpassat metoden för att passa min handelsstil. För det första slipper Martingale-strategin eftersom det här är mycket farligt för hälsan för ett konto. Medan huvuddelen av tiden kommer träfffrekvensen vara väldigt hög, kommer en quotdot tradequot att uppstå och förmodligen förstöra ett konto. Andra ändringar listas nedan, jag har inte gjort några anpassningar till metatrader mq4-filerna och använder fortfarande dem som ursprungligen publicerade på länken ovan. 1. Jag använder tre tidsramar. 15M IH och 4H. Cog-linjerna måste röra sig i samma riktning på alla tre tidsramarna. 2. När kugglinjerna är inriktade i samma trendriktning flyttar du till 15m diagrammet. Se till att du bara handlar i samma riktning som kugglinjen. För en sälja titta på 15M diagrammet och när belkhayate timing indikator stänger över 8 och priset röra eller över den blåa streckade tandlinjen gå in kort. 3. Ställ en 30 kryssspridningsstopp och 40pip fyll och gå bort. Jag håller det enkelt, jag råder inte försök att hantera affärer när de är öppna. EURJPY kan vara lite två flyktiga för stoppfyllningsnivåerna, men alla andra stora par med en spridning av 4 helst 3 eller mindre är bra. Här är resultaten för Jan, metoden slänger inte upp mycket affärer, men kör tillsammans med andra handelsstrategier. Jag tycker att den har stor potential. Observera att det ännu inte finns ett stort antal affärer att ta till högt uppgift om statistiken, så länge hitfrekvensen stannar över 50 kommer det att generera vinst. Jag arbetar också med en 1h-strategi på liknande sätt men inte tillräckligt med data hittills. Det vore bra att höra tankar från någon och veta mer om andra folks resultat med hjälp av kugge så att vi kan arbeta mot en bra teknik.

No comments:

Post a Comment