Friday 22 September 2017

Forex Trading Motiverande Citat


Trading Quotes Trading Quotes Väl genomtänkta citat kan inspirera och utbilda. Dessa korta inspirerande citat är några av våra favoriter. Citat som dessa kan ge inspiration genom visdomsord från andra som kan ha erfarenhet inom områden vi inte gör. Du kanske vill spendera lite tid på att sammanställa en lista över handelsnoteringar för dig själv, eller helt enkelt bokmärk denna sida för att läsa igen efter behov, om det träffar ett ackord med dig. Fortsätt kontrollera för andra liknande inlägg i framtiden. Vi hoppas att du gillar följande välkända handelsnoteringar (med några inte så välkända one8217s kastas in för gott). Handelscitationstecken 1 När du verkligen tror att handel är helt enkelt ett sannolikhetsspel, kan begrepp som rätt och fel eller vinna eller förlora inte längre ha samma betydelse. Michael Covel Trading Quote 2 Handelscitation 3 Handelscitation 4 Handelscitation 5 Handelscitation 6 Handelscitationstecken 7 Mänskliga känslor är både källa till möjlighet i handel och den största utmaningen. Master det och du kommer att lyckas. Ignorera det vid din fara. Curtis Faith Trading Quote 8 Nyckeln till handelssucces är emotionell disciplin. Om intelligens var nyckeln skulle det finnas många fler som gör pengar handel. Trader Vic Trading Quote 9 Handelscitationstecken 10 Framgångsrika näringsidkare behöver veta när de ska vara i handel De behöver veta när de inte ska vara i handel. Mest av allt måste handlare veta när de ska gå ut när de redan är i handel. Okänt Relaterade sökord: Dagshandelsnoteringar, positivt tänkande, handelspsykologi. Trading Quotes Dessa motivativa citat om handel är dedikerade till din karriär och personlig framgång i livet. Våra system är alla gå. Klockan 9:30 pågår måndagsmorgonhandel på båda marknaderna och meddelandet kommer att ges till brottslingar som foisted detta på Amerika som de förlorade. - Richard Grasso Är utbildning möjligen en process för handel med medvetenhet om saker av mindre värde Gåsen som handlar om honom är snart en hög med fjädrar. - Aldo Leopold Jag vet vad jag skriver om verkar vara exotisk för många människor, men inte för mig. Jag drog upp till en gammal handelsplats och såg några äldre Navajos som satt på en bänk. Jag kände mig riktigt hemma. - Tony Hillerman Vi vet att anslagen kommer att bekämpa dessa nedskärningar. Men genom att eliminera öronmärken kan vi stoppa hästhandeln som växer byråbudgetar. - Eric Cantor Vänligen anmäl dig till mina Gratis Dagliga Inspirerande Citat och Insikts Email på formuläret nedan. Tack för att du gick med på denna resa vi kallar livet. - Jonathan Lockwood Huie För att bekräfta din prenumeration måste du klicka på en länk i e-postmeddelandet som skickas till dig. Varje e-post innehåller en länk till unsubscribe. Vi kommer aldrig att sälja, hyra, låna eller missbruka din e-postadress på något sätt. På senare tid har våra statsregeringar diskuterat att inrätta ett system för handel med kol - detaljerna är fortfarande att beslutas - och det är ett uppmuntrande tecken. - Peter Garrett Människor handlar avstånd för dollar. - Ray Brown Vi bestämde oss för att gå iväg för att handla och bli yngre spelare. - Isiah Thomas Förenta staternas största handelspartner är inte västtyskland eller japan, det är just här. - Brian Mulroney Och en av våra fortsatta samtal med våra handelspartner är att det är brådskande att de vidtar åtgärder för att undanröja hinder för deras förbättrade tillväxtprestanda. - John W. Snow Jag är övertygad om att Kina måste vara en stark handelspartner med USA på lång sikt. - Chris Chocola I handel med råolja har vi sett en ökning med 46 procent över ett år i marginalerna där. - Peter DeFazio När en ko hittades med BSE 2003 stängde många av våra handelspartner sina gränser till vårt nötkött. - Mike Johanns Ett viktigt amerikanskt initiativ i detta handelskrig måste vara att utveckla tillförlitliga handelspartner i världen. - Jo Ann Emerson I årtionden har Japan varit en vän och pålitlig handelspartner med Förenta staterna, och jag förutser att förhållandet kommer att lyckas. - Jim Costa Det finns inga redovisningsproblem, inga handelsproblem, inga reserveringsproblem, inga tidigare okända problem. - Kenneth Lay Vad du ska leta efter är en dag som stänger över de föregående dagarna högt och störst sannolikt upp till toppen för att stänga över ett handelsområde. Det här är den ryckande mask som gör att allmänheten ska hoppa innan de ser ut. - Larry Williams Utvecklingen av livsmedelsindustrin för både inhemska och exportmarknader bygger på ett regelverk som både skyddar konsumenten och säkerställer rättvis handelspraxis i mat. - Gro Harlem Brundtland Men min sak är att du utformar något till sist som utesluter eventuella ohälsosamma handelspraxis som inte kommer att tjäna dina miljömässiga eller ekonomiska mål men nu är det inte dags att göra det. - John Anderson I själva verket möjliggör den senaste ökningen inom företagsintern handel att företagen flyttar sin verksamhet över gränserna smidigt och därigenom stärka den ekonomiska aktivitetens reaktion på valutakursrörelser på lång sikt. - Toshihiko Fukui Om amerikanerna vill se resultat istället för retorik, om skattebetalarna vill ha lösningar istället för ljudbitar och hårt arbete istället för hästhandel, föreslår jag att du tar en kort titt, och det tar inte längre längre tid vid utförandet av Denna kongress - Alcee Hastings Vi är varandras sjunde största handelspartner, vi är den femte största investeraren där och vi har också mycket utbyten mellan politiska ledare, affärsmän, turister och skolbarn också. - Sellapan Ramanathan Om en man bodde isolerat skulle hans inkomst vara bokstavligen hans produkt. Gör honom till en monark och ägare av en ö, och frukterna som han höjer upp och det kläder som han gör utgör i sig hans inkomst. Detta upphör att vara sant när handel börjar. - John Bates Clark Ja, om någon säljer nedladdningar och samlar pengar till våra låtar skulle jag vara missnöjd med det, men om de handlar det, tänker jag inte självklart om jag gör tusen poster eller cd-skivor eller vad som helst, jag gillar att sälja tusen. - Ian MacKaye De verkar ha glömt det, och är tillbaka och säger att det enda syftet med P2P-nätverk är för olaglig handel med ägda varor. Vi hävdar att en del av anledningen till att P2P är för juridisk handel med vad som borde vara offentligt. Och vad är i allmänhet i många fall. - John Perry Barlow Americas största handelsunderskott är med Kina, en nation som har permanenta normala handelsrelationer med USA och binder sin valuta till dollarn för att göra den till en mer konkurrenskraftig handelspartner. - Jo Ann Emerson Vi bad oss ​​själva och världen att basera beslut om god vetenskap och jag tror verkligen att USA kan vara ledare för att leverera det meddelandet till våra internationella handelspartner. - Mike Johanns Om regeringen bestämmer sig för att sätta ditt liv under ett mikroskop tror du att det inte kommer att hitta något jag misstänker att det inte är en vuxen i landet som skulle gå helt oskadd om alla aspekter av hans eller hennes liv undersöktes som Stewarts ImClone trading var. - Allan Sloan Tjugo år från nu kommer du bli mer besviken över de saker du inte gjorde än de som du gjorde. Så kasta av bollarna. Segla bort från säker hamnen. Fånga vindarna i dina seglar. Utforska. Dröm. Upptäck. - Många missfördelade till Mark Twain Nay, var ett Columbus till hela nya kontinenter och världar inom dig, öppna nya kanaler, inte handeln, men tanken. - Henry David Thoreau Var ett Columbus till hela nya kontinenter och världar inom dig, öppna nya kanaler, inte handeln, men tanken. - Henry David Thoreau I Amerika och Europa är nomadismen av handel och nyfikenhet. - Ralph Waldo Emerson Det är vanligtvis människor i penningbranschen, finans och internationell handel som är riktigt rika. - Robin Leach Den som har handel, har ett gods. - Benjamin Franklin Det enda sättet att vi kan minska vårt finansiella beroende av inflödet av pengar från resten av världen är att minska vårt handelsunderskott. - Martin Feldstein Skaparen har inte tänkt att märka dem i pannan som är av saker att göra bra generaler. Vi är därför först och främst söka dem blindfoldiga och sedan låta dem lära sig handeln på bekostnad av stora förluster. - Thomas Jefferson Om den nuvarande kongressen pratar för mycket, hur kan det annars vara i en kropp som folket skickar hundra femtio advokater, vars handel det är att ifrågasätta allt, ge ingenting och prata i timmen - Thomas Jefferson Det andra är att den kinesiska handelns roll i japanska ekonomin, viktig som den är, har ofta överdrivits, vilket framgår av vår erfarenhet från de senaste 6 åren. - Shigeru Yoshida I Afrika känner vi igen att handel och investeringar, och inte stöd, är utvecklingsstöd. - Paul Kagame Jag skulle inte handla dig en miljard dollar för barnen som jag ledde för att bekämpa i Vietnam eller i själva verket någon av marinorna som jag tjänstgjorde med i kvart i århundradet. - Oliver North Frihandel är mycket viktigt om vi respekterar jämlikhet mellan nationerna. - Luiz Inacio Lula da Silva Konflikterande handelsregler i de olika staterna sjönk och minskade både utrikeshandel och inhemsk handel, varför makten att reglera handeln blev tilldelad. - Robert Toombs Nu har jag tiden i mitt liv på vägen med ett av världens alla stora stora band och spelar med symfonier. Jag skulle inte handla det för någonting. - Doc Severinsen Varje land har det tradeoffs. - Peter Tork Jag tror att du är ditt jobb. Dont handla saker av ditt liv, tid, för ingenting mer än dollar. Det är ett rådigt fynd. - Rita Mae Brown Du frågar fel flicka om berömmelse. Jag är knappast känd. Jag skulle inte vilja byta platser med någon annan. - Nikki Cox Dessutom har jag under nästan ett år uppmanat presidenten, justitieministeriet och Federal Trade Commission att undersöka misstänkta gaspigar. - Lois Capps Ekonomiskt sett kommer illojal handel att gynna ingen på lång sikt, eftersom fattigare länder kommer att blöda helt torra och kommer inte att kunna producera någonting. - Chris Martin Trade är inget annat än en överföring av översvämningar till exempel: Jag ger min, vad jag kan spara, för något av dina, som jag vill, och du kan spara. - Dudley North Min fru hade tagit av på ett plan. Två flygplan hade kraschat in i World Trade Center. Jag, naturligtvis, som någon annan person, kände mig potentiellt förödad, panikaktig lite. - Ted Olson Utan att undra och insikt, handlar bara en handel. Med det blir det skapande. - Bette Davis På samma sätt betyder frihandel inte, som framgår av CAFTA, rättvis handel. - Stephen F. Lynch Ljudvetenskap måste ligga till grund för styrningen av våra handelsförbindelser runt om i världen. - Bill Frist Genom åren har dussintals amerikanska företag lämnat in papper för att handla i sitt amerikanska företagsmedborgarskap för medborgarskap i skatteparadis som Bermuda. - Richard Neal Fackföreningarna, långt från att vara nöjda med dessa deklarationer, etablerade internationella kontakter och stödde varje politik som grundar sig på pacifiering och förståelse. - Leon Jouhaux Japans oförklarliga brist på svar på att ens överväga att återuppliva sin marknad mot amerikanska nötkreatur kommer mycket att fresta ekonomiska handelsåtgärder mot Japan. - Saxby Chambliss I regering och handel kom en ny era till kolonierna 1763. - Albert Bushnell Hart Varför ska vi använda dollarn även när vi handlar mellan oss själva? Abu Bakar Bashir För att försöka rätta till obalanser med handelsrestriktioner är en Gravfel. - Rodrigo Rato Jag menar inte att klaga. Jag skulle inte handla mitt liv för någonting. - Lucinda Williams Min egen erfarenhet har varit att de verktyg jag behöver för min handel är papper, tobak, mat och lite whisky. - William Faulkner blev bara bättre på vår handel, man. Vi vet vad som gjordes, och anledningen till varför att vi har spenderat 30 år gör det. Theres inget som kan ersätta det. - Alan Vega Problemet kvarstår att marknaden är grovt snedvridd av kanadensiska otillbörliga handelspraxis. - Michael Crapo För att finansiera detta handelsunderskott måste USA låna från resten av världen eller sälja amerikanska tillgångar som lager, företag och fastigheter till resten av världen. - Martin Feldstein Alla typer av auditions kommer att publiceras i handelstidningar. - Paula Abdul Slutet på djurhandeln skulle leda till mer tid att fälla eller slå ihjäl popstjärna wannabes. - Simon Cowell Saker arent rätt. Om en inbrott bryter in i ditt hem och du skjuter honom, kan han stämma dig. För vilket handelshinder - Bill Maher Som jag, som en arbetare, lärde känna dem, var tyska fackföreningarnas mål politiska, och det fanns ett antal olika fackföreningar med olika politiska åsikter. - Fritz Sauckel Jag är för att hjälpa välståndet i alla länder, eftersom när vi är alla välmående, blir handeln med varandra mer värdefull för den andra. - William Howard Taft Tack för att du besökt: Trading Quotes - Motivational Quotes about Trading. Var vänlig anmäl dig på formuläret nedan för att få min gratis dagliga inspiration - Daily Quotes email. Må världen vara snäll mot dig, och kan dina egna tankar vara försiktiga mot dig själv. - Jonathan Lockwood Huie För att bekräfta din prenumeration måste du klicka på en länk i e-postmeddelandet som skickas till dig. Varje e-post innehåller en länk till unsubscribe. Vi kommer aldrig att sälja, hyra, låna eller missbruka din e-postadress på något sätt. MasterTeamreg är ett registrerat varumärke som tillhör Jonathan Lockwood Huie. MasterTeam LLC. En Florida Limited Liability Corporation, tillhandahåller information, rådgivning och konsulttjänster. Du kan läsa om MasterTeams integritetspolicy, användarvillkor, deltagande i affiliateprogram, upphovspolicy och ansvarsfriskrivning. Alla materialförfattningar är upphovsrätt 169 Jonathan Lockwood Huie, med undantag för citat och annat specifikt identifierat material som tillhör respektive upphovsrättsinnehavare, om tillämpligt.28 Motiverande citat från Top Traders Trading är mycket som att åka på en berg-och dalbana. Även om det uppenbarligen är roligt och spännande, kommer det att finnas tillfällen när du känner dig rädd, nervös eller till och med maktlös. När dessa dåliga tider kommer, är det viktigt att inte panik eller ge upp. En utmärkt sak att göra under dessa oroliga tider är att läsa några motiverande citat från handlare som har varit i dina skor och vet vägen till framgång. Här är 28 motivations citat som hjälper dig att hålla dig fokuserad och på vägen till framgångsrik handel 1. Pengar görs genom att sitta, inte handla. Jesse Livermore 2. Under hela min ekonomiska karriär har jag ständigt bevittnat exempel på andra människor som jag har känt att bli förstörda genom att man inte respekterar risken. Om du inte tar en hård titt på risk kommer det att ta dig. Larry Hite 3. Att låta förlusterna löpa är det mest allvarliga misstag som görs av de flesta investerare. William ONeil 4. Michael Marcus en annan topphandlare lärde mig en annan sak som är absolut kritisk: Du måste vara villig att göra misstag regelbundet, det finns inget fel med det. Michael lärde mig att göra din bästa dömning, vara fel, göra din nästa bästa dömning, vara fel, göra din tredje bästa dom och sedan fördubblas dina pengar. Bruce Kovner 5. Den bomullshandeln var nästan överenskommelsen för mig. Det var på den tiden som jag sa, herr Stupid, varför riskera allt på en handel Varför inte göra ditt liv en strävan efter lycka i stället för smärta Paul Tudor Jones 6. Innehållet i bra handel är: (1) minska förluster, ( 2) skära förluster och (3) skära förluster. Om du kan följa dessa tre regler kan du ha en chans. Ed Seykota 7. När jag blir skadad på marknaden får jag helvetet ut. Det spelar ingen roll alls där marknaden är handel. Jag går bara ut, för jag tror att när du är skadad på marknaden kommer dina beslut att vara betydligt mindre objektiva än de är när du mår bra Om du håller dig fast när marknaden är hård mot dig, kommer de förr eller senare Att bära dig ut. Randy McKay 8. Frankly ser jag inte marknader ser jag risker, belöningar och pengar. Larry Hite 9. När jag blev en vinnare, sa jag, jag tänkte ut det, men om jag är fel, jag blir helvete ute, för att jag vill spara mina pengar och fortsätta till nästa handel. Marty Schwartz 10. Jag definierar alltid min risk, och jag behöver inte oroa mig för det. Tony Saliba 11. Nyckeln till handelssucces är emotionell disciplin. Om intelligens var nyckeln skulle det finnas mycket fler människor som gör pengar handel Jag vet att det här kommer att låta som en clich, men den enda viktigaste orsaken till att människor förlorar pengar på finansmarknaderna är att de inte sänker sina förluster kort. Victor Sperandeo 12. Jag tror att investeringspsykologi är det överlägset viktigaste elementet, följt av riskkontroll, med minst viktig hänsyn är frågan om var du köper och säljer. Tom Basso 13. Om jag har positioner som går mot mig, får jag rätt ut om de går till mig, jag håller dem Riskkontroll är det viktigaste i handeln. Om du har en förlorad position som gör dig obekväma, är lösningen väldigt enkel: Gå ut, för att du alltid kan komma in igen. Paul Tudor Jones 14. Jag lärde mig tidigt att det inte finns något nytt på Wall Street. Det kan inte vara för att spekulationer är lika gamla som kullarna. Vad som hänt på aktiemarknaden idag har hänt tidigare och kommer att hända igen. Jag har aldrig glömt det. Jesse Livermore 15. Lär dig att ta förluster. Det viktigaste i att tjäna pengar är att inte låta dina förluster gå ur hand. Marty Schwartz 16. Begäran om ständig åtgärd, oberoende av underliggande förhållanden, är ansvarig för många förluster i Wall Street även bland de yrkesverksamma som känner att de måste ta hem lite pengar varje dag, som om de arbetade för regelbundna löner. Jesse Livermore 17. Målet med en framgångsrik näringsidkare är att göra de bästa affärer. Pengar är sekundära. Alexander Elder 18. Jag har lärt mig genom åren att efter en bra vinstdrift på marknaderna är det väldigt viktigt att ta några dagar bort som en belöning. Den naturliga tendensen är att fortsätta trycka tills sträckan slutar. Men erfarenheten har lärt mig att en vila i mitten av strimman ofta kan förlänga den. Marty Schwartz 19. Jag fortsätter att minska min handelsstorlek så länge jag förlorar mina pengarhanteringsmetoder är extremt konservativa. Jag riskerar aldrig någonting närma sig summan av pengar på mitt konto, än mindre mina medel. Randy McKay 20. I den här branschen om du är bra, du är rätt sex gånger av tio. Du kommer aldrig att vara rätt nio gånger av tio. - Peter Lynch 21. Vad som verkar för högt och riskabelt att majoriteten i allmänhet går högre och vad som verkar lågt och billigt går i allmänhet lägre. - William ONeil 22. Det tar 20 år att bygga ett rykte och 5 minuter att förstöra det. Om du tänker på det, kommer du att göra saker annorlunda. Warren Buffett 23. Vid investeringar är det som är bekvämt sällan lönsamt. Robert Arnott 24. Jag tänker alltid på att förlora pengar i motsats till att tjäna pengar. Fokusera inte på att tjäna pengar, fokusera på att skydda vad du har Paul Tudor Jones. 25. Om du personifierar förluster, kan du inte handla. Bruce Kovner 26. Fokusera inte på att tjäna pengar på att skydda vad du har. Paul Tudor Jones 27. Marknader är ständigt i ett osäkerhetsläge och flöde och pengar görs genom att diskontera det uppenbara och vadslaget på det oväntade. George Soros 28. Det är kritiskt för krokodillen att förstå sitt byte och att veta var man ska leta efter det och förbli lugnt och tålmodigt tills det kommer. Som handlare måste vi veta vad vår handelskant ser ut och var du ska leta efter det och kontrollera oss tillräckligt för att inte överhandla innan det kommer. - Nial Fuller Relaterade PostMy Top 13 Motiverande Forex Quotes Trading är bland de tuffaste yrkena i världen, särskilt trading Forex. Valutahandling kräver tålamod, disciplin, uthållighet och förtroende medan den fortfarande är ödmjuk på marknaderna. Grymhet och rädsla är det som vanligtvis dödar detaljhandeln konto. Men don8217t tar mitt ord för det. Läs dessa 13 Motivational Forex Quotes från framgångsrika Traders. Dessa experter är miljonärer och miljonärer. De vet vad de pratar om. Du kan antingen hämta ett anteckningsblock och skriva några av dem eller du kan glömma genom dem. Även om vissa människor kan hävda några av dessa är sunt förnuft, måste vi en gång i tiden ta tillbaka till grunderna. Plus it8217s alltid bra att höra eller läsa något lugnande från människor som har varit där tidigare. Here8217s min topp 13 motivativa valutakurser 13. När jag blir skadad på marknaden får jag helvetet ut. Det spelar ingen roll alls där marknaden är handel. Jag går bara ut, för jag tror att när du är skadad på marknaden kommer dina beslut att vara betydligt mindre objektiva än de är när du mår bra Om du håller dig fast när marknaden är allvarlig mot dig, kommer de förr eller senare Att bära dig ut. Randy McKay VD amp Grundare av Global Currenciez. Genom att vara en personlig tränare, idrottsman, entreprenör, humanitär, författare och amerikansk marin hade jag kunnat bemästra beslutsamhet, disciplin och noggrann uppmärksamhet på detaljer. Allt jag har genomgått, alla kampar, varje hinder blev mitt CV för framgång. Du kanske också gillar att bli en av dessa Forex Millionaires Kommentarer är stängda. Senaste tips Topp 5 framgångsrika Forex miljarder 10 Trading Tips of Forex Millionaires Topp 5 Framgångsrika Investor Egenskaper Mest Traded Valutor i Världen Valuta Trading Ekonomiska Indikatorer 3 sätt att tjäna pengar online

No comments:

Post a Comment